Как се свързвам с клиенти?

След като си предложил оферта по дадена заявка, може да се свържеш с нейният заявител като му изпратиш съобщение. За да направиш това използвай бутона "Изпрати съобщение" намиращ се в полето с конкретната заявка. Също така клиент, по чиято заявка си дал оферта има възможност да ти остави съобщение или директно да се свърже с теб по телефона. Това се случва когато той е заинтересован от твоята оферта и иска да продължи комуникацията с теб. При получаване на нови съобщения от клиенти, те ще бъдат отразени в “Моите съобщения” в лентата от горната част на сайта. 
 


Мога ли да се свържа с клиент директно по телефона?


Телефонът за връзка на клиента не е видим, докато той не ти го предостави, като до тогава може да комуникираш с него чрез системата за съобщения. За да поискаш телефона на клиент използвай бутона "Поискай телефон" намиращ се в страницата с вашата кореспонденция. Също така, клиентът първи може да поиска да се свърже с теб, като ти изпрати запитване за твоя телефон. Ние те съветваме първоначалната комуникация да се осъществява чрез системата за съобщения, за да уточните допълнителни детайли относно заявката, след което може да размените телефони за допълнителни разговори и евентуалното ти наемане като изпълнител на проекта.

 


Има ли ограничение в броя клиенти, с които мога да се свържа?


Не, няма ограничение. Може да се свържеш със заявителя на всяка една заявка за работа, по която си предложил оферта. Ние ти препоръчваме да оставяш съобщения на клиенти, още преди те се свържат с теб. По този начин ще покажеш своята заинтересованост и би направил добро впечатление. 


 


Разбери как те наемат за изпълнител по проект тук.

 

Регистрирай се като изпълнител

Назад